• دوشنبه ۴ شهریور ماه، ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
  • دسته بندی : سياسی
  • کد خبر : 986-685-5
  • خبرنگار : 49016
  • منبع خبر : ----

سخنگوی سپاه کربلای مازندران:

رویکرد سپاه در رفع محرومیت‌زدایی، فعال کردن مردم است

سخنگوی سپاه کربلای مازندران گفت: رویکرد سپاه در رفع محرومیت‌زدایی، فعال کردن مردم است.

به گزارش ایسنا مازندران، علی ابراهیمی در نشستی با واحد عبدالهیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران و بازدید از دفتر ایسنا با بیان اینکه مطالبه‌گری یکی از ویژگی‌‌های رسانه است و اصحاب رسانه زبان گویای مردم باشند، اظهار کرد: رسانه‌ها نباید اشکال یک دستگاه انقلابی را بزرگ جلوه دهند و امید را در جامعه به یاس تبدیل کنند.

وی با اشاره به اینکه باید در رسانه‌ها دمیدن روح امید در میان آحاد جامعه، مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: رسانه اگر رویکرد اصلاحی نداشته باشد، توسعه اقتصادی فرهنگی و اجتماعی محقق نخواهد شد.

سخنگوی سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی مازندارن ظرفیت‌های خوبی دارد و نیاز است با برگزاری نشست دو جانبه با این نهاد انقلابی فضاهای فعالیت مشترک، شناسایی و هم‌افزایی لازم برای افزایش سرعت پیشرفت در توسعه استان انجام شود.
ابراهیمی با تاکید بر اینکه یکی از راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت اقتصادی خرد و مردمی است، گفت: سپاه به دنبال اجرای طرح‌های زودبازده است و تلاش دارد این اشتغال‌های خرد را با حمایت و مشورت دادن پایدار کند.
وی با اشاره به اینکه عصر ارتباطات منسوخ شده و اکنون عصر روایتگری است، افزود: همه رسانه باید به رسالت اصلی‌شان واقف باشند و صحت و صداقت در بیان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

*جهاد دانشگاهی مازندران مجری طرح مشاغل خانگی برای 2 هزار نفر
واحد عبدالهیان رییس جهاد دانشگاهی مازندارن در ادامه این نشست با بیان اینکه یکی از مسیرهای مردمی کردن اقتصاد، توجه کردن به ایجاد، توسعه و توانمندسازی مشاغل خانگی است، گفت: جهاد دانشگاهی مازندران مجری طرح مشاغل خانگی برای 2 هزار نفر است و در این طرح زنجیره پایدارسازی اشتغال از تامین مواد اولیه تا فروش محصول دیده شده است.

وی تصریح کرد: موضوعات فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اشتغال و تولیدی از جمله زمینه های انجام فعالیت‌ مشترک است که رویکرد مورد توجه جهاد دانشگاهی است.
رییس جهاد دانشگاهی مازندران با تاکید بر اینکه دغدغه مقام معظم رهبری مردمی کردن اقتصاد است، افزود: یکی از راهکارهای اجرایی و عملی برای مردمی کردن اقتصاد، اجرای طرح گردشگری مزرعه در آبندان‌های استان است و ضرورت دارد این مزیت مازندران به صورت جدی دیده شود.
عبدالهیان خاطرنشان کرد: سیاست غلط واردات برنج در فصل برداشت همواره تلقی به صرفه نبودن کشت برنج وجود دارد و با تداوم این شرایط کشاورزان به تغییر کاربری روی می‌آورند که رویکرد توجه به ارزش افزوده حاصل از گردشگری مزرعه می‌تواند در اقتصادی کردن این زمین‌های کشاورزی موثر باشد.
وی خواستار احیای کارگروه توسعه رسانه‌ای مازندران به همت همه رسانه‌های استان شد و گفت: کارگروه توسعه رسانه بهترین مکانی برای اشتراک گذاری موضوعات مختلف توسعه‌ای مازندران است
.

 


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: