• جمعه ۱۷ فروردین ماه، ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
  • دسته بندی : سياسی
  • کد خبر : 971-2285-5
  • خبرنگار : 49007
  • منبع خبر : ----

جانشین رئیس ستاد تسهیلات سفر نوروزی مازندران:

مسافران نوروزی از خدمات رستوران ها ناراضی بودند

جانشین رئیس ستاد  تسهیلات سفر نوروزی مازندران گفت: مسافران نوروزی از خدمات رستوران ها ناراضی بودند.

به گزارش ایسنا مازندران  علی نبیان  با بیان اینکه   فعالیت رسانه‌ها در اطلاع رسانی خدمات سفر قابل قدر دانی است اظهار کرد: از 27 اسفندماه تاکنون یک‌هزار و 700 خبر از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ارسال شده است.

وی با تاکید بر اینکه مسافران از خدمات رستوران ها ناراضی بودند گفت:  باید تلاش شود در بازه زمانی تا تابستان رستوران‌هایی که در مازندران فعالیت دارند نسبت به آموزش آنان اقدام شود و این مهم نیازمند عظم جدی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان است.

جانشین رئیس ستاد تسهیلات سفر نوروزی مازندران خاطرنشان کرد: کمیته‌های حوزه شهری،تنظیم بازار و کمیته روستایی،هلال احمر باید نسبت به رفع نواقص تلاش کرده تا شاهد اعتراضات مردمی نباشیم.

وی خاطرنشان کرد:باید نواقص شناسایی شده و برنامه‌ریزی برای رفع موانع انجام شود؛برخی مشکلات با منابع مالی قابل مرتفع شدن است اما موارد دیگر باید پیگیری  اصلاح شود.

نبیان افزود: نباید نسبت به مسائلی که برای مسافران به‌وجود می‌آید و نارضایتی دارند چشم‌‌پوشی کرد.

وی گفت:با  برپایی نمایشگاه های بومی در استان ؛10  میلیارد و 90 میلیون تومان فروش کالا درنمایشگاه‌ها انجام شد .


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: