• چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه، ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
  • دسته بندی : سياسی
  • کد خبر : 9612-4085-5
  • خبرنگار : 49012
  • منبع خبر : ----

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار مازندران مطرح کرد

رضایتمندی مردم، ملاک ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی مازندران

معاونت سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار مازندران ملاک ارزیابی عملکرد نوروزی مدیران دستگاه های اجرایی را میزان رضایتمندی مردم اعلام کرد.

به گزارش ایسنا مازندران،احمد حسین زادگان روز چهارشنبه درستاد صیانت ازحریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی مازندران گفت: عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در تعطیلات نوروزی از سوی بخش های نظارتی و رسانه ها رصد می شود.

وی افزود: با ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی به خصوص درخدمات رسانی به مردم در نوروز سال 97، مدیران دستگاه های موفق تشویق و  دستگاه های ضعیف نیز درصورتی که نتوانند عملکرد خود را اصلاح و به حد مطلوب برسانند، مدیران آن ها برکنارمی شوند.

حسین زادگان اظهارداشت: در دفاع از حقوق شهروندی و منابع عمومی با هیچ کس تعارف نخواهیم کرد و قرار هم نیست که در این ارتباط با کسی تعارف داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید به اندازه کافی ثبات مدیریتی وجود داشت که بتوان عملکرد مدیران را مورد ارزیابی قرار داد.

 *نارضایتی از عملکرد دستگاههای اجرایی

وی گفت: بررسی ها و حتی نظرسنجی ها نشان می دهد که با وجود خدمات رسانی خوبی که از سوی دستگاه های اجرایی انجام می شود، همچنان میزان رضایتمندی پایین است.

معاون استاندارمازندران خاطرنشان کرد: مدیران باید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند، تا با ارزیابی درست از عملکرد خود بتوانند نقاط ضعف را اصلاح و رضایتمندی مردم را افزایش دهند.

حسین زادگان برون سپاری خدمات و واگذاری آن را به تشکل های مردم نهاد ، مسئولیت پذیری دستگاه های اجرایی نسبت به وظایف خود و هماهنگی آن ها با یکدیگر را در حوزه خدمات رسانی راهکار مناسبی برای ارتقا رضایتمندی مردم بیان کرد.

 *راه اندازی سامانه رصد

حسین زادگان گفت: در نوروز سال جاری سامانه ای برای دریافت شکایت مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی و شرکت های خدمات رسان راه اندازی شد.

معاون استاندارمازندران افزود : در این سامانه شکواییه مردمی علاوه بر دستگاه های مرتبط به ستاد تسهیلات نوروزی مستقر در استانداری به عنوان ناظر بر اجرای برنامه ها نیز ارسال می شود و در این سامانه به درستی میزان رضایت مندی شهروندان از عملکرد دستگاه های اجرایی رصد می شود.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی موظفند تا شماره ارتباطی با این سامانه را در تمام مبادی خدمات رسانی به گونه ای قرار دهند تا در دید عموم قرار گیرد و آنها بتوانند نظرات خود را ارسال کنند.

** رسانه ها ناظر مردمی بر عملکرد مدیران

حسین زادگان اظهارداشت : فضای مجاز امکان خوبی برای تبلیغات عملکرد دستگاه های اجرایی و آگاهی بخشی از خدمات مورد نیاز مردم در اختیار مدیران قرار داد و باید از این امکان استفاده شود.

وی اضافه کرد: درخواست ما از رسانه ها به عنوان نمایندگان اصلی مردم این است که عملکرد دستگاه های اجرایی را در خدمات رسانی به مردم رصد کنند و نقاط ضعف و قوت را شفاف در اختیار مدیران قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد : رسانه ها می توانند حقوق شهروندی را برای مردم تبیین کنند و درکنار آن وظایف متقابل مردم و دستگاه های اجرایی را به اطلاع جامعه برسانند.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: