• سه شنبه ۲۱ آذر ماه، ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
  • دسته بندی : علمی و آموزشی
  • کد خبر : 969-3587-5
  • خبرنگار : 49005
  • منبع خبر : ----

مدیر آموزش و پرورش چالوس:

فضاهای آموزشی مرزن آباد نابسامان است

مدیر آموزش و پرورش چالوس گفت: فضاهای آموزشی مرزن آباد نابسامان است.

به گزارش ایسنا مازندران، سلیمان عبداللهی در جلسه شورای آموزش و پرورش چالوس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد حمایت از آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به تاکیدات ایشان در اردیبهشت ۹۵ مبنی بر اینکه با توجه به چالش های موجود همه دستگاه های دولتی و غیردولتی کمک کنند تا آموزش و پرورش بتواند بخشی از مشکلات را حل کند بنابراین همه ادارات و نهادها باید کمک کنند تا مشکلاتی که در شورای آموزش و پرورش مطرح می‌شود برطرف شود.

وی با بیان اینکه چالش های بسیاری در نیروی انسانی، کمبود فضای آموزشی و ساماندهی نیروها وجود دارد، افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی در آموزش و پرورش شهرستان چالوس همواره  این بوده که مشکلات آموزشی در مرزن آباد بعد از منفک شدن از کلاردشت خود را نشان داد.

مدیر آموزش و پرورش چالوس  با انتقاد از اینکه برخی از  فضاهای آموزشی مرزن‌آباد نابسامان است، تصریح كرد: تعداد ۱۹ ملک مربوط به مدارس در مرزن آباد تنها روی کاغذ در پرونده است و سند و مدرک معتبری در این باره وجود ندارد.

عبداللهی با تاکید کمک به تغییر کاربری و فروش برخی از ساختمان ها گفت: اگر چه برخی از ادارات مولد بوده و می توانند کسب درآمد کنند اما وقتی املاک و مستغلات آموزش و پرورش پراکنده باشد مشکلات همچنان باقی است.

وی خاطر نشان كرد: آموزش و پرورش تنها سرمایه ای که تولید می‌کند سرمایه فکری است و این نهاد با وجود کمبودها و مشکلات به بیش از 70 درصد مردم به صورت رایگان سرویس می دهد.

عبدالهی با اشاره به حساسیت سرویس مدارس گفت: پلیس راهور در  کنترل راننده‌ها نقش مهمی دارد و باید شرایط را به شکلی فراهم کرد که از دغدغه خانواده‌ها در این زمینه کاسته شود.

وی با اعلام اینکه امسال با همفکری و همراهی اعضا طرح مدونی در حوزه سرویس مدارس برنامه ریزی شد، اظهار كرد: خانواده‌هایی که نمی‌خواهند از سرویس مدرسه استفاده کنند توسط مدیران مدارس تعهدنامه کتبی گرفته می شود تا در صورت بروز حادثه‌ای خود آنها پاسخگو باشند.

مدیر آموزش و پرورش چالوس نصب سرعت‌گیر و علائم راهنمایی و رانندگی را در ورودی برخی از مدارس ضروری خواند و در خصوص مدارس هیات امنایی گفت: ارتقای خدمات آموزشی و پرورشی، تصویب برنامه سالانه مناسب، اجرای طرح های فوق‌برنامه و میزان تحقق مشارکت‌های مردمی در مدارس از شاخصه‌های مهم مدارس هیات امنایی است.

 

 


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: