• چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه، ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
  • دسته بندی : اجتماعی
  • کد خبر : 975-5414-5
  • منبع خبر : ----
  • چاپ

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران در دفتر ایسنا:

نفوذ؛ اثرگذاری یک رسانه را افزایش می‌دهد/ قدردانی از ایسنا

مجید بهادری در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی و سردبیر خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری ایسنا مازندران، اظهار کرد: کشورمان جامعه درگیر در اخبار است و تمامی مردم نسبت به خبرها پیگیری می کنند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین موضوع یک خبر، تاثیرگذاری و ایجاد نشاط در میان مردم است، تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا همواره نسبت به تاثیرگذاری موضوعات با ارائه اخبار مازندران به ویژه در بخش کشاورزی تاثیرگذار بوده است.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه بازتاب اخبار و دریافت بازخورد آن نیز بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: نفوذ اخبار است که اثرگذاری یک رسانه را افزایش می دهد.

سیداحمد حسینی سردبیر خبرگزاری ایسنا مازندران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی رسانه تولید اخبار به منظور توسعه در فضای تحت نفوذ خود است، اظهار کرد: تلاش شده است در خبرگزاری ایسنا مازندران با رویکرد خردمندانه و آگاهانه نسبت به موضوعات مختلف توسعه‌ای استان، ورود کنیم.

وی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا متعلق به تمامی گروه‌های جامعه و به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان است، تصریح کرد: تلاش بر آن شده که با ارتباط بیشتر با دانشگاه‌های مازندران، نقش کوچکی در تولید تفکر برای کمک به مسئولان در زمینه های مختلف داشته باشیم.

سردبیر خبرگزاری ایسنا مازندران با بیان اشاره به اینکه در رویکر توسعه‌محور این خبرگزاری، جهاد کشاورزی در اولویت اساسی قرار دارد، گفت: معتقدیم اگر بنا بر توسعه مازندران باشد، یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه این استان، پیشرفت و رشد بخش کشاورزی است و به همین دلیل بخش عمده‌ای از توجه این خبرگزاری بر روی اخبار این سازمان و تولید تفکر از سوی دانشگاه و اساتید دانشگاه است.

به گزارش ایسنا مازندران، در این دیدار که به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار انجام شد، مهندس واحد عبدالهیان رئیس جهاد دانشگاهی و رمضان مهدی‌زاده مسئول ستفا جهاد دانشگاهی مازندران نیز حضور داشتند.


انتهای پیام